Mit mondanak a páciensek a rendszerről?
A rendszerünket használó páciensek körében rendszeren végzünk papír alapú és online kérdőíves felméréseket, mely felmérések eredménye alapján igyekszünk rendszerünket úgy továbbfejleszteni, hogy az a lehető legszélesebb igényeket lefedje mind orvosi oldalról, mind pedig a betegek szemszögéből.
Szöveges vélemények
Az anonim kérdőív utolsó pontjában arra kértük a kitöltőket, hogy írják le saját szavaikkal a rendszerről alkotott véleményüket. Az alábbiakban ezek erre érkezett válaszok közül válogattunk.
- Akinek elmondtam az Erodium rendszernél tapasztalt pozitívumokat, alig akarták elhinni. Meg kellett mutatnom a webes felületet. Az én lakóhelyemen csak egy orvos vezette be. Nekem nagyon kényelmes. Legutóbb is este néztem meg az interneten, hogy mikor mehetek szabad időpontra, találtam is megfelelőt. Kb. 10 perc alatt végeztem az orvosnál. Nekem nagyon tetszik a rendszer!
- Nagyszerű dolognak tartom, több helyen is be kellene vezetni - bár tudom, hogy ez a fogadókészségen múlik -, és talán kevesebb telefonos szolgáltatást kellene igénybe venni.
- Ma léptem be a rendszerbe, és regisztráltam az I.C.E. oldalra, és nagyszerűnek találom,persze csak a gyakorlatban dőlne el a hasznossága, remélem arra viszont nem kerül sor.
- A 4-es pontra azért nem tudtam válaszolni, mert annyi időt sem kellett várnom, hogy a kártyám visszahelyezzem a helyére, mert szinte azonnal nyílt az ajtó (nagyon tetszik).
- Az új rendszerrel megszüntethető az "én voltam itt előbb" magyar mentalitás, valamint a hiába való időpontfoglalás, amikor órákon át elfelejtenek még be is hívni a foglalt időpontban, ezért az érkezési sorrend alapján kerültem be. Most nyomon követhetem a "csúszást" és nem kell izgulnom azért, hogy bekerülök-e egyáltalán.
- Ehhez az új rendszer csak gratulálni lehet. Nagyon jól sikerült és jól működik.
- Gratulálok ehhez a kezdeményezéshez! Igazi 21. századi.
- Minden ismerősömnek dicsekszem, és példaként állítom.
- A rendszer tökéletesen alkalmas a várótermi konfliktusok megelőzésére. Nagyon jó az is, hogy külön bejelentkezési lehetőség van az orvoshoz és az asszisztenshez. Az idősebb korosztályhoz tartozóknak - főként ha először használják a terminált - segítségre van szükségük, de a betegtársak segítőkészebbek, mint vártam. Nagyon hasznos és praktikus.
- Nem kell érdeklődni, hogy ki a várakozók közül az utolsó mikor megérkezek a rendelésre. A kisfilmek segítik a várakozási idő eltöltését és nyugtató hatásúak, az egészséggel kapcsolatos figyelemfelhívások hasznosak.
- Remek ötletnek tartom, így kellene minden rendelönek működnie a XXI. században!
- Nagyon örülök, hogy ezt a rendszert a háziorvosom használja. Praktikus, érthető, és nem utolsósorban kényelmes.
- Kulturált a beteggyógyítás, és én ennek nagyon örülök. A doktornő és az asszisztensnő is nagyon kedvesek. Nem túl régóta vagyok a doktornőnél, de nagyon jó hogy mertem orvost váltani.
- Jónak tartom, és nagyon jó lenne az egész országban így működnének a rendelések: az SZTK-ban fantasztikus lenne ha ott is működne a betegirányító rendszer!
- Ilyen kellemes környezetű rendelőben még nem jártam, nagyon ötletes a kivetítő, egyben nyugtatónak is tartom. Nem beszélve a tanácsokról és egyéb statisztikákról amelyek szintén hasznosak, és jókor hagyja abba, mivel egy idő után fárasztó. Gratulálok a fejlesztőknek, minden orvosi rendelőben elkelne egy ilyen rendszer!
Az Ön véleményét is várjuk ezen a Google kérdőíven keresztül. Minden visszajelzésért és megjegyzésért hálásak vagyunk!
Statisztikai adatok
Az alábbiakban a páciensek kérdéseinkre adott válaszainak statisztikáját tesszük közzé, mely statisztikát az újonnan beérkező válaszok és vélemények alapján automatikusan frissítünk.
![]() | ||
néha bosszankodtam | 42 % |
|
sokat bosszankodtam | 32 % |
|
nem jelentett bosszúságot | 23 % |
|
![]() | ||
igen, kellemesebb | 85 % |
|
nem érzek változást | 9 % |
|
nem, kellemetlenebb lett | 3 % |
|
![]() | ||
nagyon hasznosak | 69 % |
|
kicsit hasznosak | 22 % |
|
számomra haszontalanok | 6 % |
|
![]() | ||
nincs kifogásom ellenük | 58 % |
|
nagyon tetszenek | 34 % |
|
nem tetszenek | 5 % |
|
![]() | ||
könnyen érhető és átlátható a hívás és a sorrend | 90 % |
|
nincs véleményem ezzel kapcsolatban | 5 % |
|
nehezen érthető és átlátható a hívás és a sorrend | 2 % |
|
![]() | ||
jelentősen csökkent | 67 % |
|
kicsit csökkent | 20 % |
|
nem változott | 7 % |
|
nőtt | 3 % |
|
![]() | ||
nagyon egyszerű | 86 % |
|
nem egyszerű, de megtanulható | 10 % |
|
számomra nagyon bonyolult | 1 % |
|
![]() | ||
igen, és jól használhatónak találtam | 83 % |
|
nem, de tervezem a jövőben | 7 % |
|
igen, de nehezen vagy egyáltalán nem találtam meg, amit kerestem | 7 % |
|
nem, és nem is tervezem | 1 % |
|
![]() | ||
semmiképpen nem térnék vissza | 88 % |
|
nekem mindegy | 6 % |
|
mindenképpen visszatérnék | 3 % |
|
![]() | ||
igen, mindenképpen ajánlanám | 86 % |
|
talán ajánlanám | 7 % |
|
semmiképpen nem ajánlanám | 3 % |
|
A fenti statisztikába folyamatosan várjuk pácienseink véleményét ezen az anonim kérdőíven keresztül.