Ügyfél bejelentkezés

Azonosító:
Jelszó:


A szolgáltatás eléréséhez érvényes azonosítóval és jelszóval kell rendelkeznie.

Tájékoztató orvosoknak

Az orvosi rendelők mindennapjai: „Én csak egy receptért… csak egy beutalóért jöttem… csak egy kérdést szeretnék… csak…”

A várótermi harcok, trükközések, előzések, a soron kívüli bejutások, a rendelési időn túl érkező páciensek kezelésének problematikája állandó nehézség az ellátás szinte minden területén. Ki volt előbb? Ki következik? Miért pont ő? Mindennapos felesleges idegesség, feszültség, viták és veszekedések, melyek kezelése jelentős energiát felőrlő feladat. A telefonos időpont regisztráció, a sorrend kezelése, a viták oszlatása és igazságosztás, a bejelentkezettek figyelése, az érkezések figyelése, esetleg szükség szerint sorszámosztás, a rendelési idő betartatása mind az ellátástól vonják el az időt és az értékes energiát. Az Erodium Orvosi Betegirányító Rendszer az előbbiekben ismertetett problémákat veszi le az Ön válláról annak érdekében, hogy Önnek csak az ellátással kelljen foglalkoznia, és mind a rendelőbe, mind a váróterembe béke és nyugalom köszönthessen be.

 

Mit nyújt Önnek az Erodium Orvosi Betegirányító Rendszer?

 Előzetes internetes vagy várótermi időpontfoglalás

  • A rendszer az időpontfoglalás minden területét automatikusan kezeli: a páciens foglalhat magának időpontot, illetve Ön is tetszőleges időpontot kiadhat például kontrollra.
  • A rendelési időn belül foglalható időpontok számát Ön tetszőlegesen meghatározhatja. 
  • Az időpontra érkező páciensek rövid várakozás után gyorsan ellátásra kerülnek, ezáltal a váróterem zsúfoltsága csökken.

 Az időpontra és a spontán érkező páciensek kulturált fogadása

  • A rendszer egy könnyen kezelhető érintőképernyős terminál formájában XXI. századi technológiával fogadja az Ön pácienseit.
  • A következő páciens hívása a jól látható nagy képernyőn megjelenő néven túl a páciens jól hallható nevén történő szólításával történik.

 A behívási sorrend automatikus összeállítása

  • A pácienseknek a továbbiakban nem kell érkezési sorrendet memorizálniuk, nincs szükség sorszámok kiosztására sem.
  • A behívási sorrend minden esetben jól meghatározott, a páciensek a váróteremben minden behívás után tájékoztatást kapnak a várólistáról, melyet Ön is folyamatosan figyelemmel kísérhet.
  • A különböző típusú ellátásra (például csak asszisztensi ellátásra) várakozó páciensek külön sorban várakoznak.
  • Amennyiben Ön úgy dönt, hogy a várandós kismamákat, a csecsemőket, vagy gyermek pácienseit nem szeretné várakoztatni, kártyájukhoz megkülönböztető jelzést rendelhet hozzá.

 A váróteremben halk zene szól, kisfilmek, betegoktató anyagok és reklámok kerülnek vetítésre

  • Páciensei kellemes környezetben tölthetik várakozási idejüket, a betegoktató és szórakoztató anyagok segítségével gyorsabban telik az idő.
  • A levetített reklámok utáni bevételből Ön részesedést kap.

 Várótermi bejelentkezés csak az Ön által megadott rendelési időben, béke a váróteremben

  • A rendszer nem fogad el bejelentkezést a rendelési időn túl, de tájékoztatja a későn érkező pácienst a következő rendelési időpontról.
  • A pácienseknek nem kell egymást figyelnük, a behívási sorrend jól meghatározott.
  • A vetített betegoktató és szórakoztató anyagok valamint a halk zene kellemesebbé teszik a várakozás perceit.
  • A betegoktató videók számos fontos témakört lefednek, így növelve páciensei egészségtudatosságát.

 Automatikus telefonközpont áll a páciensek rendelkezésére a nap 24 órájában

  • A rendelő szokásos telefonszámát hívva a páciensek hívásai nem a rendelőben csörögnek, hanem az Erodium telefonközpont fogadja őket.
  • Az emberi segítséget nem igénylő feladatok (rendelési idővel kapcsolatos tájékoztatások, időpontfoglalás) a központ segítségével a rendelés megzavarása nélkül a nap 24 órájában bármikor intézhetők.
  • A páciens rendelési időn belül kérheti a központtól az orvosi vagy az asszisztensi telefon kapcsolását, így csak akkor és csak az a telefon csörög, amikor és amelyiknek feltétlenül kell.

 Reklámbevételi lehetőség

  • Az Ön rendelőjében vetített reklámok bevételéből Önt részesedés illeti meg.
  • A reklámok központi szervezését mi bonyolítjuk.
  • Amennyiben Önön keresztül érkezik hozzánk reklámozó, azt magasabb jutalékkal háláljuk meg.

 Megfizethető beruházás

  • Rendszerünket olyan pénzügyi konstrukcióban kínáljuk, hogy a magyar alapellátási praxisok számára is elérhető legyen.
  • Amennyiben több rendelő üzemel közös váróteremmel, akkor a várótermi terminált és a beteghívó monitort egyszerre, közösen is használhatják - ez a rendszer telepítési költségeinek felosztásával még kedvezőbb pénzügyi konstrukciót tesz lehetővé!
  • Vegye fel velünk a kapcsolatot részletesebb tájékoztatásért!

 Sokoldalú tájékoztatási felület

  • Rendszerünkben minden regisztrált orvos saját nyilvános információs oldallal rendelkezik, ahol mindeki számára láthatóak az aktuális rendelési idők, az esetlegesen elmaradó rendelések illetve a hirdetmények. Referencia rendelőnk nyilvános oldala megtekinthető itt.
  • A rendelési információk tetszőleges külső honlapba is beágyazhatók (például a település honlapjába, stb.), így ott is teljeskörű és mindig aktuális tájékoztatást kaphatnak az érdeklődők. Referencia rendelőnk információi elérhetők Verőce honlapján is.
  • Orvosaink számára teljes saját honlapot is létre tudnk hozni, melyet induláskor feltöltünk tartalommal. Az oldalakat a későbbiek során Ön az Erodium orvosi felületéről szabadon szerkesztheti. Referencia rendelőnk saját honlapját elérheti itt, míg az összes általunk üzemeltetett honlap listáját itt tekintheti meg.

 Rugalmas bővíthetőség kamerákkal, távoli ajtónyitással, egyedi rendszerek kialakítása

  • A várótermi terminált fel tudjuk szerelni a váróterem eseményeit folyamatosan mutató kamerákkal, melyek a szintén opcionálisan a rendszerrel együtt kiépíthető távolról nyitható rendelőajtó szolgáltatással együtt maximális kontrollt biztosítanak Önnek a páciensek ellátása során.
  • Rendszerünkben rugalmasan definiálhatók a páciensek felé nyújtott bármely orvosi szolgáltatások: megoldható háziorvosi praxisok ügyfélkezelése, foglalkozás-egészségügyi praxisok ügyfélkezelése, fogászati praxisok ügyfélkezelése és magánorvosi praxisok ügyfélkezelése is.
  • A várótermi terminálon keresztül szabadon hozzáférhető vezeték nélküli internet kapcsolatot tudunk opcionálisan nyújtani a várakozó páciensek számára: az internet hozzáférést mind sebességében, mind szolgáltatásaiban korlátozzuk, így a páciensek internet használata az Ön rendelését semmilyen formában nem zavarhatja meg.

Tudjon meg többet rendszerünk működéséről részletes tájékoztató oldalunkon!

 

Miért szeretik a páciensek a rendszert?

Rendszerünk bevezetésével páciensei számára lehetőség nyílik rugalmasan, előzetesen időpontot foglalni maguknak, a rendelőben történő megérkezés után pedig kultúrált, nyugodt légkörben tölthetik várakozási idejüket. Rendszerünk legfontosabb tulajdonságai a páciensek számára:

 Előzetes időpont foglalási lehetőség

  • A foglalt időpontra érkező páciens általában minimális várakozást követően sorrakerül.
  • Az időpontot a páciens is lefoglalhatja magának előző nap éjfélig az interneten keresztül, de kaphat foglalt időpontot Öntől is az ellátás során.

 Kulturált várakozási környezet

  • A továbbiakban nincs szükség a várakozási sorrend memorizálására.
  • Nem kell sorszámot húzni, azt memorizálni vagy őrizgetni.
  • A rendszer jól érthetően a nevén szólítja a következő pácienst, a képernyőn megjelenítve a páciens nevét, a választott ellátást és szükség esetén akár a rendelőt is.

 Átlátható bejutási sorrend

  • A rendszer gondoskodik az időpontra érkezettek soronkívüli kezeléséről.
  • Az időpont nélküli páciensek szigorúan érkezési sorrendben következnek (mely sorrendet természetesen Ön bármikor felülbírálhat).
  • A páciensek szólítása után megjelenítésre kerül a várólista, melyben minden várakozó láthatja a saját pozícióját és az ellátás várható sorrendjét.

 Rövidebb várakozási idő

  • Az időpontra érkező páciensek minimális várakozással ellátásra kerülnek.
  • A rendszer átveszi Öntől a betegirányítás feladatait, így Ön teljesen az ellátásra koncentrálhat.
  • Ön a várakozók számát és listáját folyamatosan láthatja, azt az ellátás során figyelembe veheti.

 Online élő rendelési információk és statisztikai adatok

  • Rendelése alatt a regisztrált páciensek élőben nyomonkövethetik az egyes szolgáltatásokra éppen várakozók számát, így még otthonról felmérhetik a várható várakozási időt.
  • Az Ön számára készült statisztikai adatok közül számos a páciensek számára is látható, ezáltal könnyen áttekinthetik az egyes napok és időszakok tipikus várakozási időit, így optimálisan tervezhetik meg előre az Ön felkeresését.

Tudjon meg többet a páciensek véleményéről, tekintse meg pácienseink anonim véleményéből készült statisztikánkat!

 

Hogyan működik a rendszer?

 Várótermi terminál

  • A rendszer központi komponense a várótermi terminál, melynek érintőképernyője segítségével a páciensek érkezésük során azonosítják magukat.
  • A terminál felülete egyszerűen használható, későbbi időpont foglalására is biztosít lehetőséget.
  • A terminál masszív fa burkolattal érkezik, mely burkolat anyagát és színét Ön választhatja ki.

 Páciens azonosító kártyák

  • A terminálon történő egyetlen mozdulattal történő azonosítás érdekében páciensei azonosító kártyát kaphatnak Öntől.
  • Az azonosító kártya segítségével lehetőségük nyílik az internetes időpontfoglalásra is.
  • A kártyák egyik oldalát az Ön rendelésére szabjuk testre, tetszőleges Ön által fontosnak tartott információ eljuttatható így a páciensekhez.
  • Gyengénlátó vagy fogyatékkal élő pácienseink számára olyan speciális kártyát biztosítunk, melyet a várótermi terminál bármelyik oldaláról képes leolvasni, és tulajdonosát azonosítás után az érintőképernyő használata nélkül azonnal felveszi egy előre beállított szolgáltatás várakozási listájába.
  • A kártyák I.C.E. kártyaként is használhatóak, ehhez mindössze az ezzel kapcsolatos adatlapot kell a páciensnek kitöltenie a webes felületre történő bejelentkezés után. (További információ az I.C.E. adatlekérő és tájékoztató oldalon.)

 Várótermi beteghívó monitor

  • A beteghívó monitor megjeleníti és hangosan bemondja az éppen hívott páciens és az érintett ellátás nevét.
  • A várakozás kellemesebbé tétele érdekében a monitor kisfilmeket, betegoktató anyagokat vetít, melyek alatt kellemes halk zene szól.
  • A beteghívó monitoron sugárzott reklámok után Önnek bevétele keletkezik, mely reklámokat központilag szervezünk.

 Orvosi webes- és betegirányító felület

  • A betegirányító felület és minden beállítási lehetőség egy webes felületen szerkeszthető, tehát az Ön rendelői számítógépére nem telepítünk semmilyen szoftvert, a rendszer bárhonnan teljes funkcionalitással elérhető.
  • A webes felületen bármikor módosítható a rendelési idő (elmaradó rendelések is definiálhatók), megadható a foglalható időpontok száma és ideje vagy közzétehetők hirdetmények melyek a várótermi monitoron is megjelennek.

 Páciensek és érdeklődők webes felülete

  • A páciensek webes felületére csak az azonosító kártyával rendelkező betegek léphetnek be, itt biztosítunk számukra lehetőséget időpontfoglalásra, ezen túl itt tekinthetik meg az aktuális várakozási idő statisztikákat, az éppen a váróban tartózkodók számát, vagy szerkeszthetik a kártájukhoz kötött I.C.E. adatokat.
  • Az érdeklődők webes felülete nyilvános, itt megtekinthetők az Ön rendelési idői illetve rendelőjének elérhetőségei - tekintse meg példaként referencia rendelőnk publikus oldalát!

 Automatikus telefonközpont

  • A rendelőt hívó pácienseket a rendszer a nap 24 órájában azonnal átkapcsolja az automata telefonközpontba, ahol a hívó azonnal tájékoztatást kap az esetlegesen változó rendelési időről, illetve meghallgathatja a következő 30 nap rendelési időit.
  • Az Erodium kártyával rendelkező telefonálók foglalhatnak időpontot a telefonközponton keresztül, vagy bármikor meghallgathatják a számukra lefoglalt időpontokat.
  • A rendelőn belüli telefonkészülékek kapcsolását a páciens így csak akkor kéri az automatától, ha arra valóban szükség van - az időpontfoglalással és rendelési idővel kapcsolatos a rendelést megzavaró telefonhívások ezáltal megszűnnek.
  • A rendelőben külön orvosi és asszisztensi telefon definiálható, melyek közül a páciens a menüben választhat, így biztosítva hogy az asszisztens által kezelhető hívások az orvosi készüléken egyáltalán ne is csörögjenek.
  • Az egyes rendelői telefonkészülékek kapcsolása a rendelési időhöz köthető, így az automata csak rendelési időben kínálja fel az egyes mellékek kapcsolását, azon kívül a rendelőben nem csörög a telefon.
  • A telefonközpont használatához nem kell új telefonszámot megtanulni, és segítségével az internetet nem használó páciensek számára is elérhető az időpontfoglalás.
  • Igény esetén opcionális lehetőséget biztosítunk a bejövő telefonhívások rögzítésére, így egy későbbi vitás esetben minden kétséget kizáróan bizonyítható, hogy mi hangzott el egy adott telefonhívásban.
  • A telefonközpontot működés közben ide kattintva tekintheti meg!

A rendszer működésével kapcsolatos részletes tájékoztatónkat itt olvashatja el!

Hogyan lehet Önnek is saját rendszere?

Rendszerünk bevezetése az alábbiakban ismertetett módon történik. 

 Kapcsolatfelvétel, előzetes igényfelmérés, árajánlat készítése

  • Első lépésként kérjük válassza ki online kalkulátorunk segítségével az Ön számára szükséges rendszer komponenseket ezen az oldalon!
  • A kalkulátor által készített előzetes árajánlat alapján ugyanezen oldalon van lehetősége a rendszert megrendelni.

 Páciensek tájékoztatása, kártyák kiosztásának megkezdése

  • A páciensek tájékoztatására számos különböző anyaggal rendelkezük melyek a váróterembe kihelyezve vagy a helyi újságban megjelentetve megfelelően részletesen tájékoztatják a pácienseket a várható új rendszerről.
  • Már a szerződéskötés során kialakítjuk az Önnek megfelelő azonosító kártya formátumát és tartalmat, mely kártyák tipikusan 2-3 hét alatt készülnek el.
  • Ezt követően már a rendszer helyszíni telepítése előtt megkezdődhet az Ön rendelőjében megjelenő páciensek számára a kártyák kiadása.

 A várótermi terminál és beteghívó monitor telepítése

  • Az Ön egyedi igényeinek megfelelő alapanyagból és színben legyártatjuk a terminál házát, illetve beszerezzük a szükséges informatikai eszközöket - ez a folyamat tipikusan 4-6 hetet vesz igénybe.
  • Ezt követően néhány óra alatt szakemberek segítségével beépítjük a terminált és a beteghívó monitort az Ön várótermébe: a telepítés során gondoskodunk az elektromos csatlakozás kiépítéséről, az internet kapcsolat megoldásáról és igény esetén a távolról nyitható rendelőajtó megvalósításáról is.
  • A rendszer telepítésének utolsó lépése a helyszíni oktatás megtartása, hogy Ön és kollégái magabiztosan használhassák a rendszert már az első naptól fogva.

 A rendszer üzemeltetése

  • A rendszer telepítését követően folyamatosan gondoskodunk az Ön termináljának karbantartásáról és üzemeltetjük a központi honlapot.
  • Bármilyen probléma esetén munkaidőben folyamatosan elérhető telefonos vagy e-mail támogatásunk, melynek keretében távolról segítséget tudunk nyújtani Önnek!

Árajánlat kéréséhez kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot! A rendszer bevezetésével kapcsolatos további kérdésekről részletesen ezen az oldalon olvashat.

Tartalom

 Mit nyújt Önnek az Erodium Rendszer?

 Miért szeretik a páciensek a rendszert?

 Hogyan működik a rendszer?

 Hogyan lehet Önnek is ilyen rendszere?

 

Kérjen visszahívást!

 

A várótermi terminál

 

A várótermi terminál kezdőképernyője

 

A páciensek azonosító kártyájának praxis specifikus oldala

 

A páciensek azonosító kártyája az egyéni kóddal

 

A beteghívó monitor páciens szólít

 

Az orvosi betegirányító felület

 

A regisztrált páciensek online időpontfoglaló felülete